Welcome
Welcome to <strong>Aktiivitassut</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Kirjavinkit

Miten kissan saa oppimaan?

Moderators: Homelo, Perdita

Kirjavinkit

Postby Perdita on Thu Feb 14, 2008 6:45 pm

Pikku hiljaa markkinoille on tullut lisää kissankoulutuskirjoja.
Mustista & Mirristä löytynee näitä kirjoja, tai sitten kirjakaupoista.

Kouluta kissasi 10 minuutissa, Miriam Fields-Babinaun, löytyy hyllystä ja sen olen pariin kertaan lukaissut. Voin suositella. Hyvää perustietoa kissan koulutuksesta ja mainioita vinkkejä, kuvien kera.

Naksutinkoulutusta kissoille(Clicker Training for Cats), Karen Pryor. Tästä kirjasta löytyy selkeät ja hyvät neuvot naksutinkoulutuksen aloittamineen ja siinä etenemiseen. Itse tykkään Pryorin kirjoista kovasti. Osaa selittää asiat niin, että ne todellakin ymmärtää.

Kissojen naksutinkoulu, Martina Braun. Tämä lukaisin eilen. Hyviä neuvoja, jotka neuvovat alkuun. Itse olisin kaivannut vielä enemmän temppujen opetus ohjeita. Jotenkin tuntui, että kirja jäi kesken..
Perdita
Ylläpitäjä

Return to Koulutus