Welcome
Welcome to <strong>Aktiivitassut</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Kissojen ulkoilupuvut

Moderators: Homelo, Perdita

Kissojen ulkoilupuvut

Postby Simbamamba on Tue Mar 25, 2008 11:53 am

Minua kiinnostaisi nähdä ja kuulla millaisia "ulkoilupukuja" käytätte kissoillanne näin talvella?

Meille on tulossa toinen kissa, jonka kanssa aloitetaan ahkera valjastelu heti kotiutumisen jälkeen. Olen miettinyt, että pitäisikö lyhytturkkisella kissalla olla vielä viileämpinä iltoina jotain lämmikettä päällä?

Etenkin itsetehdyt ja melko helpot mallit kiinnostavat. Kuva olisi kiva :lol:
Simbamamba
Tassun alla

Postby millal on Tue Mar 25, 2008 1:05 pm

Meillä ei ole pahemmin mitään käytetty, pojalla on tuota rasvakerrosta omasta takaa. Tyttönen on jonkin aikaa sitten leikattu ja on vatsakarvat vielä kovin mitättömät (muutenkin kovin lyhytkarvaisia ovat), joten tein säärystimestä hänelle lämmikkeen. Siinä on toisessa päässä sopiva resori, pysyy päällä. Tein reiät pelkästään etujaloille, häntä kun häiritsee liikaa jos joka jalassa on kiinni jotain. On ollut erittäin toimiva, kuvaa ei valitettavasti nyt juuri ole.
millal
Tassun alla

Postby |Sagi| on Sun Sep 28, 2008 9:41 am

Meillä ei mitään olla käytetty, mutta olis suunnitteilla vaikkapa ostaa tai sitten jos joku viitsii ohjeen raapustaa. Kuvakin olisi kiva, olen niin ihaillut sitä Nemon "villapaitaa", että sellainen olisi kissalle kiva lämmite kylmiin syys- ja talvipäiviin. :D :Acatie: :heart:
1x Maatiainen
-------------------
Et voi vaan tykätä kissoista, vaan sinun on rakastettava niitä!
|Sagi|
Tassun alla

Return to Ulkoilu