Welcome
Welcome to <strong>Aktiivitassut</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Luna, Sirius ja heidän palvelijansa PiiRoo

Tutustutaan toisiimme.

Moderators: Homelo, Perdita

Luna, Sirius ja heidän palvelijansa PiiRoo

Postby PiiRoo on Wed Feb 20, 2008 1:35 pm

Olen reilun vuoden ikäinen Somalineiti Exlibris Plena Luna eli Luna. Asun palvelijan ja hänen perheen kanssa Helsingin Pihlajanmäessä kerrostalossa.

Olen luonteeltani hyvin aktiivinen ja palvelijani eli PiiRoo sanookin ettei minulle tarvitsisi keksi tekemistä, kun viihdytän niin hyvin itseäni :wink: Mutta silti minulla on enemmän leluja kuin monella lapsella. Tai siis näin palvelijan lapset väittävät. Ja jos joku uusi kissanlelu tulee markkinoille, niin kohta se on jo minulla. Tämä toki ei ole aina se paras juttu...

Kokeilin kissa-agilityä ensimmäisessä näyttelyssäni ja se meni ihan hyvin, karsinnoissa aika oli jotain 7 sekunttia ja palvelija jo ajatteli että "jippii, agilitykissa". Mutta finaalissa jännitin katsojia niin paljon, että juutuin mm. putkeen ja ajaksi tuli 35 sekunttia. Tosin muutkin jännittävät, joten tulin tuolla tuloksella kuudenneksi. Tuon kerran jälkeen palvelija ei oikein uskaltanut minua enään viedä agi-kilpailuun, koska seuraavassa näyttelyssä karkasin tuomarin käsistä. Miellä oli myös agiesteitä "säilytyksessä" enkä niistä pitänyt oikeastaan ollenkaan. Joten se on nyt sitten kokeiltu ja pois suljettu harrastusten joukosta. Tosin kuulemma jossain vaiheessa ne esteet tulevat taas meille :(

Palvelija on ostanut minulle pari erilaista koirille tarkoitettua aktivointilelua. No enhän minä nyt niillä voi leikkiä! Joten kelpuutan vain ne jotka on alunperin kissoille tarkoitettuja :lol: Onneksi tuttavapiirissä on koiria, joille ne on saatu käyttöön.

Kovasti nauttisin kaverin seurasta ja sellaista palvelija on hankkimassa. Mutta ihan en ymmärrä mitä hän suunnittelee; etsii sopivaa samanrotuista kollia ja sitten joistan pennuista jätetään yksi kotiin. En ihan ymmärrä mitä hän tarkoittaa, kun tuo kiimakin on "keskeytetty" pillereillä. Mutta siihen se jotenkin liittyy, tai niin kuvittelen.
Last edited by PiiRoo on Sun Nov 15, 2009 11:26 am, edited 1 time in total.
PiiRoo
Tassun alla

Postby Pinja on Mon May 12, 2008 3:54 pm

Tervetuloa, Näin myöhässä! :oops: :oops:
Pinja
Tassun alla

Re: Luna, Sirius ja heidän palvelijansa PiiRoo

Postby PiiRoo on Sun Nov 15, 2009 11:32 am

Pitä tässä päivitää otsikko, kun kissojan on kaksi!

Lunalle syntyi 18.11.2008 pentuja, joista kotiin jäi yksi kolli Sirius. Sirius on komea riistanvärinen uros ja nyt näyttää siltä, että siitä olisi tulossa isä joulun jälkeen! Ja kovasti tekisi mieli ottaa vielä kolmas kissa...

Luulin aina että Luna on aktiivinen kissa, mutta Sirius on jo melkein ADHD! Se on kaikessa täysillä mukana ja jos sillä on tylsää, se keksii vaikka paperinpalasta hurjan riehumisleikin. Joten sen kanssa tulee leikittyä päivittääin. Aloitin myös naksutinharjoittelut ja temppujen oppiminen on edistynyt. Tosin hitaasti, koska opetan kumpaakin kissaa yhtäaikaa.

Tässä perjantaina otettu kuva Siriuksesta ja Lunasta

Image
PiiRoo
Tassun alla

Return to Esittelyt