Olen luonteeltani hyvin aktiivinen ja palvelijani eli PiiRoo sanookin ettei minulle tarvitsisi keksi tekemistä, kun viihdytän niin hyvin itseäni
Kokeilin kissa-agilityä ensimmäisessä näyttelyssäni ja se meni ihan hyvin, karsinnoissa aika oli jotain 7 sekunttia ja palvelija jo ajatteli että "jippii, agilitykissa". Mutta finaalissa jännitin katsojia niin paljon, että juutuin mm. putkeen ja ajaksi tuli 35 sekunttia. Tosin muutkin jännittävät, joten tulin tuolla tuloksella kuudenneksi. Tuon kerran jälkeen palvelija ei oikein uskaltanut minua enään viedä agi-kilpailuun, koska seuraavassa näyttelyssä karkasin tuomarin käsistä. Miellä oli myös agiesteitä "säilytyksessä" enkä niistä pitänyt oikeastaan ollenkaan. Joten se on nyt sitten kokeiltu ja pois suljettu harrastusten joukosta. Tosin kuulemma jossain vaiheessa ne esteet tulevat taas meille
Palvelija on ostanut minulle pari erilaista koirille tarkoitettua aktivointilelua. No enhän minä nyt niillä voi leikkiä! Joten kelpuutan vain ne jotka on alunperin kissoille tarkoitettuja
Kovasti nauttisin kaverin seurasta ja sellaista palvelija on hankkimassa. Mutta ihan en ymmärrä mitä hän suunnittelee; etsii sopivaa samanrotuista kollia ja sitten joistan pennuista jätetään yksi kotiin. En ihan ymmärrä mitä hän tarkoittaa, kun tuo kiimakin on "keskeytetty" pillereillä. Mutta siihen se jotenkin liittyy, tai niin kuvittelen.