Welcome
Welcome to <strong>Aktiivitassut</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

micaela ja james

Tutustutaan toisiimme.

Moderators: Homelo, Perdita

micaela ja james

Postby siami on Thu Jun 19, 2008 12:30 pm

Moips!

Ollaan suht tuore parikymppinen kissaperhe Kuopiosta. Rakastuin täysin nelkkuihin ja eritoten siamilaisiin, eikä paluuta enää ole :D Sittemmin vuoden alusta meille tulikin ensin 3v sininaamio simsku tyttö Micaela, joka käytiin hakemassa parin sadan kilsan päästä. Tyttö oli uutta, jo kolmatta kotia vailla itsestään riippumattomista syistä ja mun oli ihan pakko saada juuri se. Ja suklaanaamio väritykseen olin ja olen vieläkin niin tykästynyt, että sittemmin meille tuli ihan kasvattajalta neidin seuraksi suklaanaamio simskupoika Jaakko (joka täyttää ensi kuussa vuoden:) )

Omaa pienimuotoista blogia pidän osoitteessa http://siami.suntuubi.com jonne voi tulla moikkaamaan ja lukemaan meidän kuulumisia.

Ipanat on hyvin erilaisia luonteeltaan. Tiivistetysti Micaela on se älykkyys ja jaakko on se vauhti. Micaela osaa avata ovia, käyttää aktivointipalloa yms. ja jaakko on muuten vaan kova poika syömään ja leikkimään:) Molemmat osaa muutamia käskyjä ja lisää on tarkoitus harjoitella. Ja täältä niitä ideoita varmasti tuleekin:)

Mutta se meistä, Hyvää jussia kaikille karvoihin katsomatta!! 8)
siami
Tassun alla

Postby Perdita on Thu Jun 19, 2008 3:58 pm

Tervetuloa turisemaan. :D
Perdita
Ylläpitäjä

Postby PriCkle on Sun Jun 22, 2008 7:09 am

Morjens! :)
PriCkle
Tassun alla

Return to Esittelyt