Welcome
Welcome to <strong>Aktiivitassut</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Kissojenne rodut

Yleistä keskustelua kissoista ja kissaroduista.

Moderators: Homelo, Perdita

Kissojenne rodut

Postby våltsy` on Wed Mar 25, 2009 3:23 pm

Yksinkertainen aihe, kaikki taitaa tajuta. 8) Eli kertoilkaapas kissojenne rotuja, voit kertoa miten päädyit juuri siihen rotuun jne.

Viltsu on ihan maatiaiskissa. (;
våltsy`
Tassun alla

Postby Emis on Fri Jun 12, 2009 6:19 am

Jesse on ihan maatiaskissa. Otin tavanomaisen maatiaskissan siksi, koska entinen kissani kuoli, enkä halunnut olla hetkeäkään liian kauan ilman karvakorva ystävää. Alle viikon päästä lähdimme katsomaan kolmea kissanpentua ja tiesin heti kenet ottaisin. Jesse oli ainut poika jota ei ollut varattu ja minulla oli aina ollut vain poikakissoja. Niimpä Jesse haettiin viikon päästä meille.
Silloin ei rotuasiat tullut mieleen ollenkaan. Minusta Jessen rodulla ei ole ollut mitään väliä, se on omasta mielestäni niin hauska persoona ja onhan näyttelyistäkin se kolmas ruusuke tullut. Kaiken lisäksi kun löysin Perditan jengin kotisivut, hämmästyin todella kuinka kotikissat ovat saavuttaneet niin paljon näyttelyissä ja agilitykisoissa!
Olen aikeissa ostaa toisen kissan kun muutan omaan asuntoon (toivottavasti kolmen vuoden päästä kun olen 18). Ajattelin ottaa eläinsuojeluyhdistykseltä tai jostain muualta kotikissapennun tai jos rahatilanne on ok, niin rotukissan joka on mielellää bengali, koska olen ihaillut näitä kissoja jo niin kauan.
Niin he löytävät toisensa
Tuhansien tähtien joukosta,
Loistavat niin kirkkaina.
Toisiinsa ovat sidottuina
Image
Emis
Tassun alla

Return to Kissat